ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: ΣΟΒΑΡΕΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΣΟΣΤΗΤΑ ΕΚΣΚΑΦΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ «ΚΑΡΑΜΠΙΝΗ»
ΣΣυζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο η πρόταση της J&P-ΑΒΑΞ κ.α για την μεταφορά του συνόλου των εκσκαφών της νέας γραμμής της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Χαϊδάρι –Πειραιάς, περίπου 1.200.000 κυβικά μέτρα.
Ένα μέρος απ’ αυτά θα τοποθετηθεί στην γούβα δίπλα στην ΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ και ο κύριος όγκος 1.000.000 κυβικά στα πρώην λατομεία της Άνω Νεάπολης. Τι σημαίνει η εφαρμογή μιας τέτοιας απόφασης .
1.Για 3 χρόνια, περισσότερες από 1.000 ημέρες δια μέσου της πόλης, κάθε μέρα έως και 100 φορτηγά θα μεταφέρουν από τον Κορυδαλλό, το Αιγάλεω, το Χαιδάρι,1000 τουλάχιστον κυβικά στο χώρο « Καραμπίνη»
2.Η πλατεία μπροστά στο κλειστό γυμναστήριο ΔΑΚΑΝ (το οποίο θα διαλυθεί για να μεταφερθεί άγνωστο πού;) θα υψωθεί 35 μέτρα!!! Και εκεί πάνω σε 1 εκατομμύριο κυβικά εκσκαφών και μπαζών θα είναι το γήπεδο «δώρο» των εταιρειών.
Ο κ. Ιωακειμίδης θέλει να αποδεχθούμε αυτό το φορτίο επειδή θα έχουμε κέρδος τα έργα (ένα γήπεδο, μία διαδρομή mountainbike ..). Η J&P- ΑΒΑΞ κ.α. κοστολόγησαν αυτό το έργο 2.5 εκατομμύρια €. Πουθενά στη μελέτη για του «Καραμπίνη» δεν φαίνεται, δεν υπολογίζεται το κόστος των έργων που θα αποδοθούν στο Δήμο. Βέβαια μόνο για να εναποθέσουν κάπου τις εκσκαφές η J&P- ΑΒΑΞ κ.α θα έπρεπε να καταβάλλουν πάνω από 3 εκατομμύρια €, χώρια τα άλλα σημαντικά έξοδα για μεγαλύτερες διαδρομές (καύσιμα, μισθοί κ.α). και φυσικά όλα αυτά είναι ήδη στο προϋπολογισμό της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ» για τους εργολάβους.
Η Λαϊκή Συσπείρωση, πρότεινε την αναβολή της απόφασης. Υπήρξε έντονη κριτική από όλες τις δημοτικές παρατάξεις, σοβαρές ενστάσεις και παρατηρήσεις που δεν απαντήθηκαν ούτε από τη Διοίκηση ούτε από τους εργολάβους. Η απόφαση συγκέντρωσε μόνο 17 θετικές ψήφους ενώ 2 από τους παρόντες συμβούλους της πλειοψηφίας δεν την ψήφισαν